*V případě potíží nám napište na help@afo.cz

In case of trouble contact us via e-mail help@afo.cz

For english FAQ and technical requirements see below

Často kladené dotazy

Platí se za jednotlivé filmy?

Ne, všechny filmy jsou ke zhlédnutí zdarma po celou dobu AFO56, od 27. dubna do 11. května 2021.

Jak zapnu titulky u filmů?

Po spuštění filmu je v přehrávací liště třeba kliknout na CC a zvolit jazyk titulků (Off/English/Czech). U filmů v původním českém znění anglické titulky nejsou.

Proč nemůžu sledovat filmy mimo ČR?

Filmy jsou bohužel geo-blokovány kvůli omezenému distribučnímu právu, a je na ně tedy možné koukat pouze na IP adrese registrované v České republice. Nicméně mimo Českou republiku můžete sledovat přímé přenosy na našem Facebooku, Youtube kanálu a www.afo.cz a záznamy rozhovorů a jiných pořadů přímo tady na www.online.watchandknow.cz.

Mohu sledovat dokumenty na této platformě pokud používám OS od Linuxu?

Bohužel, OS od Linuxu není podporován. Obsah jde případně sledovat také z mobilních zařízení - telefon či tablet.

Jak dlouho můžu sledovat vypůjčené filmy?

Snímek máte vypůjčený na dobu 14 dní, po spuštění máte na zhlédnutí 48 hodin. Filmy je možné zapůjčit i opakovaně. Filmy jsou k dispozici ke zhlédnutí po celou dobu trvání online festivalu zde na platformě WATCH & KNOW (Vidět a vědět), tedy od 27. dubna do 11. května 2021.

Nejde mi přehrát obsah, místo toho se mi objevuje “Somebody cut the wrong wire!”

Problémem nejčastěji bývá operační systém. Zkontrolujte si tedy, jaký OS používáte (Windows/iOs/Linux). OS od Linuxu bohužel není podporován. Pokud používáte OS od Windows nebo iOs a problém stále přetrvává, zkuste změnit prohlížeč. Potvrzenými prohlížeči, které jsou podporovány jsou Safari, Firefox a Google Chrome. Dále máme hlášeno, že funguje i Apple TV a Chromecast. Obsah jde případně sledovat také z mobilních zařízení - telefon či tablet.

Proč mi na e-mail přišel „Purchase Receipt“?

Všechny filmy jsou zdarma, účet je pouze potvrzení, které automaticky platforma posílá.

Proč mi chodí e-maily v angličtině?

Jedná se o automaticky generovaný e-mail.

Co znamená „expires“ u vypůjčeného filmu?

„Expires“ uvádí dobu, na kterou máte film vypůjčený.

Můžu si filmy půjčit opakovaně?

Ano, filmy si po uplynutí výpůjční doby můžete zapůjčit znovu.

Proč mi nejde spustit bonusový obsah u filmu?

Bonusový obsah je možné zhlédnout až po vypůjčení filmu, ke kterému je určen.

Jak můžu hlasovat v divácké soutěži?

Na webových stránkách www.afo.cz/hlasuj můžete hlasovat až pro 3 snímky ze soutěžního výběru festivalu. Na stránce rovnou označíte srdíčkem snímky, pro které chcete hlasovat.



Technická doporučení

Jaké jsou systémové požadavky?

Sledování obsahu vyžaduje počítač se systémem Windows 7 nebo novějším nebo Mac s procesorem Intel a systémem OSX 10.12 nebo novějším. Dále můžete obsah sledovat na tabletech a telefonech se systémem Android prostřednictvím Chromu a na iPhonech a iPadech prostřednictvím Safari. Potřebujete širokopásmové nebo optické připojení k internetu – dial-up fungovat nebude. Kompletní seznam požadavků naleznete níže.

Jaké jsou požadavky na počítače se systémem Windows?

Systém Windows 7, Windows 8.1 nebo Windows 10. Prohlížeč Google Chrome, Firefox, Microsoft Edge, Internet Explorer nebo Opera. Doporučujeme používat nejnovější verzi prohlížeče, jelikož starší verze nemusí být podporovány. Prohlížeč Internet Explorer v systému Windows 7 již není podporován. Potřebujete širokopásmové nebo optické připojení k internetu – dial-up fungovat nebude.

Jaké jsou požadavky na počítače Mac?

Systém Mac OSX 10.12 nebo novější. Prohlížeč Google Chrome, Firefox, Safari nebo Opera. Doporučujeme používat nejnovější verzi prohlížeče, jelikož starší verze nemusí být podporovány. Potřebujete širokopásmové nebo optické připojení k internetu – dial-up fungovat nebude.

Mohu obsah sledovat na svém iPhonu/iPadu?

Ano, obsah můžete sledovat na prohlížeči Safari, pokud máte systém iOS 11.2 nebo novější. Doporučujeme používat nejnovější verzi prohlížeče, jelikož starší verze nemusí být podporovány.

Mohu obsah sledovat na svém zařízení Android?

Ano, obsah můžete sledovat na prohlížeči Chrome, pokud máte systém Android 6.0 nebo novější. Doporučujeme používat nejnovější verzi prohlížeče, jelikož starší verze nemusí být podporovány.

Nejde mi streamovat žádný obsah, co se děje?

Zkontrolujte, zda splňujete výše uvedené minimální systémové požadavky. Doporučujeme aktualizovat váš prohlížeč na nejnovější verzi. Používáme adaptivní streamování datového toku, což znamená, že kvalita streamování se automaticky přizpůsobí na základě rychlosti vašeho internetu. Pro streamování ve vysokém rozlišení (HD) doporučujeme VDSL, kabelové nebo optické připojení, jelikož přes ADSL nemůžeme zaručit nepřerušené streamování ve vysokém rozlišení.

Co se stane, když zapomenu své heslo?

Na stránce pro přihlášení klikněte na Zapomenuté heslo, zadejte svoji e-mailovou adresu, kterou jste použili při založení účtu, načež vám zašleme vám odkaz pro obnovení hesla.

Proč se přehrávání videa zastavuje nebo zasekává?

Pokud máte špatnou kvalitu připojení k internetu, může při přehrávání dojít k potížím.

Na jakých zařízeních mohu používat Chromecast?

Chromecast můžete používat v prohlížeči Chrome na PC, počítačích Mac a zařízeních Android.


English


FAQ

Do I pay for individual movies?

No, all movies are free to watch throughout AFO56, from 27 April to 11 May 2021.

How do I turn on movie subtitles?

When you start watching a movie, you need to click on CC in the playback bar and select the language of subtitles (OFF/English/Czech). Unfortunately, there is not an option of english subtitles for czech movies.

Why did I get a Purchase Receipt on my email?

All movies are free, the receipt is only a confirmation that the platform sends out automatically.

For how long can I watch these “rented” movies?

A movie is rented for 14 days, when start playing you have 48 hours to watch it. After that you can rent it again. Movies are available for viewing for the entire duration of AFO ONLINE, i.e. from 27 April to 11 May 2021.

Why can’t I watch movies outside the Czech Republic?

Unfortunately, films are geo-blocked due to limited distribution rights and can therefore only be seen via an IP address registered in the Czechia. However, you can watch our livestreams on Facebook, Youtube, at www.afo.cz and recorded Q&As and other shows right here at www.online.watchandknow.cz even outside the Czech Republic.


Technical streaming requirements

What are the system requirements?

You can watch on PCs running Windows 7+, and Intel-based Macs running OSX 10.12+. You can also watch on Android tablets and phones using Chrome and on iPhones and iPads using Safari. You will need a broadband or fibre internet connection - dial up will not work. You’ll find a complete list of requirements below.

What are the requirements for Windows computers?

Windows 7, Windows 8.1 or Windows 10.
Google Chrome, Firefox, Microsoft Edge, Internet Explorer or Opera. We recommend using the latest version of your browser as earlier versions may not be supported.
Internet Explorer on Windows 7 is no longer supported.
You will need a broadband or fibre internet connection - dial up will not work.

What are the requirements for Mac computers?

Mac OSX 10.12 or later.
Google Chrome, Firefox, Safari, or Opera. We recommend using the latest version of your browser as earlier versions may not be supported.
You will need a broadband or fibre internet connection - dial up will not work.

Can I watch content on my iPhone/iPad?

Yes, you can watch content using Safari and this requires iOS 11.2 or later. We recommend using the latest version of your browser as earlier versions may not be supported.

Can I watch content on my Android Device?

Yes, you can watch content using Chrome and this requires Android 6.0 or later. We recommend using the latest version of your browser as earlier versions may not be supported.

I can’t stream any of the content, what’s going on?

Check your minimum system requirements above. We recommend that you update to the latest version of your browser.
We use adaptive bitrate streaming which means the streaming quality will automatically adjust based on your internet speed. For High Definition (HD) streaming we recommend VDSL, cable or fibre connections as we cannot guarantee consistent HD streaming on ADSL.

What happens if I forget my password?

Simply click Forgot your password on the Sign In page, enter the email address you used when you created an account and a link to reset your password will be sent to you.

Why does video playback stall or not play smoothly?

If your internet connection is poor or inconsistent you may experience problems during playback.

What devices can I Chromecast from?

You can Chromecast from a Chrome web browser on PC and Mac computers as well as Android devices.